sobota, 12 października 2013

epilog czyli to pochłania mnie kompletnie, chcę, żebyś został.

Żadne z nas chyba do końca nie wiedziało czego chcemy. To dlatego staliśmy na dwóch końcach jednego pokoju, wpatrując się w krajobraz za oknem, który przedstawiał piękny widok, promienie zachodzącego słońca odbijały się od śniegu, który płatek, po płatku, powoli spadał na ziemię. Może takimi płatkami właśnie byliśmy my. Z pozoru tacy sami, jednak po przybliżeniu tak bardzo inni, dążący ku swojemu celowi, powoli, zataczający koła. Byliśmy małymi cząstkami ogromu. Bezapelacyjnie go kochałam, jednakże była to miłość pełna poświęceń, ale czymże byłoby życie, gdyby właśnie nie poświęcenia ? Z westchnieniem patrzyłam się na bruneta, jak opuszcza nasze mieszkanie. Już od tak dawna w naszym życiu nie było spokoju, ciągle jakieś kłótnie, złe wydarzenia i tego typu rzeczy, zastanawiałam się, czy ślub, który wzięliśmy dwa miesiące temu, to był na pewno dobry pomysł, ale kto to mógł wiedziec ? Tylko los wie co jest nam pisane !


To niewiele z życia, którym żyjesz
To nie jest coś, co tylko bierzesz, to jest dane
Kręcimy się w kółko, w kółko, w kółko
Ohhh teraz powiedz mi, teraz powiedz mi, teraz powiedz mi, że wiesz

Nie bardzo wiem, co o tym sądzić
Coś jest w sposobie, w jakim się poruszasz
Sprawia, że czuję się jakbym nie mogła bez Ciebie żyć
To pochłania mnie kompletnie
Chcę, żebyś został.

Ohh, powód dla którego się wstrzymuję
Ohhh potrzebuję, aby ta pustka zniknęła
Śmieszne, że jesteś teraz złamany, a to ja potrzebowałam ratunku.
Bo gdy nigdy nie widzisz światła,
Trudno jest określić, które z nas się zapada.

Nie bardzo wiem, co o tym sądzić
Coś w sposobie, w jakim się poruszasz
Sprawia, że czuję się jakbym nie mogła bez Ciebie żyć
To pochłania mnie kompletnie
Chcę, żebyś został.


___________
Szczerze... nie będę tęsknic, ostatnie rozdziały mnie już męczyły.
Ale wracam ! Z zastrzykiem energii !
I nowym opowiadaniem o Kusym !
TU >>> http://cieple-objecia-bartka.blogspot.com <<<
Mam nadzieję, że przypadnie wam on do gustu.
Do kolejnych blogów, linki dostaniecie kiedy indziej, a co do Rune...
On też kiedyś zostanie napisany ;)
BUŹKI I DO ZA TYDZIEŃ.
WTEDY DODAM PROLOG
NA BARTKU :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz